Porucivanje

Porucivanje robe se vrsi iskljucivo putem web shopa, u suprotnom porudzbina nece biti prihvacena. Porudzbina koja se naruci do 12:00 
bice poslata istog dana. Porudzbine narucene posle 12:00 saljemo sledeceg dana.

Svaki trošak povraćaja robe od strane kupca iz razloga pogrešne narudžbine, reklamacije proizvoda, odustajanja od narudžbine ili iz bilo kog razloga loše narudžbine snosi kupac robe. Roba se mora vratiti u originalnom pakovanju sa svom pratećom dokumentacijom i naravno neoštećena, ili će od strane prodavca biti vraćena pošiljaocu. 

Zato upućujemo kupce da dobro pogledaju slike i karakteristike proizvoda, kao i da nakon naružbine sačekaju od nas obaveštenje o stanju na zalihama naručene robe.

 
Link Electronics ima pravo da otkaže poručenu robu uz slanje e - maila ili obaveštenje telefonom poručiocu, ukoliko je došlo do promene cene, nestanka robe na zalihama  ili grube greške u ceni ili karakteristikama proizvoda prilikom unosa proizvoda. www.linkel.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez najave promeniti podatke i tekstove  na svakoj strani svog sajta u cilju bolje obaveštenosti svojih potrošača



ISPORUKA


Dostava naručenih Proizvoda putem Web shop-a vrši se na adresu Korisnika koju je Korisnik naveo prilikom prijavljivanja. Dostava je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije.
 
Dostava proizvoda kupljenih putem Web shop-a vrši se o trošku korisnika. Svi naručeni proizvodi šalju se kurirskom službom. Link sa cenama kurirske službe nalazi se ovde.

Po evidentiranju naručenih Proizvoda, vrši se provera podataka za koje Link Electronics smatra da su potrebni, poštujući pozitivnopravne propise, i to putem provere kroz bazu podataka ovlašćenih službi Link Electronics-a ili pozivanjem Korisnika, a sve u cilju provere ispunjenosti uslova za izvršenje kupovine. Po izvršenoj proveri podataka i evidentiranju porudžbine, Link Electronics dostavlja Korisniku potvrdu o mogućnosti kupovine Proizvoda, nakon čega se naručeni Proizvod isporučuje Korisniku najčešće u roku od dva radna dana.

ZA EVENTUALNE STETE NASTALE PRILIKOM TRANSPORTA, NE SNOSIMO ODGOVORNOST.

ŠTA SE DEŠAVA AKO SE POŠILJKA OŠTETI ILI DELIMIČNO OŠTETI?

Primalac ili ovlašćeno lice može poštanskom operatoru da izjavi reklamaciju zbog oštećenja ili umanjenja sadržine registrovane pošiljke, odmah prilikom uručenja pošiljke ili najkasnije narednog radnog dana.

Za pokretanje reklamacionog postupka korisnik usluga dužan je da podnese i dostavi sledeću dokumentaciju:

  1. Pisani zahtev za naknadu štete:Potvrdu o preuzimanju/isporuci ekspres pošiljke
    • za pravna lica neophodno je zahtev podneti na memorandumu firme overen pečatom i potpisom
    • za fizička lica neophodno je zahtev overiti potpisom
  2. Potvrdu o preuzimanju/isporuci ekspres pošiljke
  3. Račun – otpremnicu koja je pratila pošiljku

Potrebnu dokumentaciju dostaviti na adresu: Aks express kurir doo, Gavrila Principa bb 15000 Šabac, (za službu Reklamacija) ili elektronskim putem slanjem e-maila na adresu poštanskog operatora reklamacije@aks-sabac.com